söndag 18 oktober 2015

Hipp! Hipp! Hurra! Det är bokfestival idag! (del 120)


Ibland blir jag bara så fantastisk glad över det som människor i Kiruna åstadkommer med små medel och mycket jävlaranamma. Kiruna Bokfestival är en sådan grej. Det är inte något som varenda stad har. Inte i alla fall de som jag åker förbi på mina resor söderut.




Detta år hade de anordnat en mötesplats där lokala stolta författare av småsäljande böcker fick ta sin plats. Självklar var jag där med Sex heta röda. Lika självklart var det att säga ja när jag fick frågan om jag ville berätta om Sex heta röda under lunchens speakers corner.

Jag är tacksam till ert initiativ. Mer läsande åt folket!

================================================================
Om du är intresserad av boken som blev effekten av allt detta hittar du den här:



Sex heta Röda - Webshop
e-Bok
www.lajoanis.se

Filmen om att skriva en bok!

================================================================

Om du på något sätt behöver hjälp och jag har möjlighet att hjälp dig, gör jag gärna det. 

Jonny Siikavaara, Visar vägen, helst utan att vara i vägen.

blogglista.se Litteratur Litteratur bloggar 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar