fredag 5 juni 2015

Tre av fem är kanon! (del 105)



I Sverige finns en mängd bokälskande människor som vill läsa många böcker och dessutom skriva och berätta om dem. Tack vare blogg-fenomenet kan alla de förlusta sig i att beskriva böckerna de läst för andra som också är galet intresserade av böcker. Den första bokbloggaren som hört av sig efter att ha läst Sex heta röda är Vilma Davidsson med artistnamnet Dola. Hon är en ung kvinna med en imponerande läskapacitet. Sedan tjugohundra tolv har hon recenserat mellan tio och trettio böcker varenda eviga månad. I Dolas bokblogg hittar du hennes recension av min lilla färgglada och något bångstyriga bok.
Det är skönt att inte kunna bli en i en kategori som redan finns utan att ha möjligheten att skapa en egen.

Jag är glad över mina tre bokstaplar av fem. Det är skönt att veta att jag kan bli bättre.

Tack Dola!

================================================================
Om du är intresserad av boken som blev effekten av allt detta hittar du den här:



Sex heta Röda - Webshop
e-Bok
www.lajoanis.se

Filmen om att skriva en bok!

================================================================

Om du på något sätt behöver hjälp och jag har möjlighet att hjälp dig, gör jag gärna det. 

Jonny Siikavaara, Visar vägen, helst utan att vara i vägen.

blogglista.se Litteratur Litteratur bloggar 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar