lördag 28 november 2015

Sopplunch på Morot Friskvård (del 124)




En sån dära dag när allt bara sprudlar av lycka. Det är den bästa sammanfattningen av dagen då det var dags för en icke officiellt boksläpp av boken "Sex heta röda koppar".

Morgonen började i bakningens tecken. Lotta den första som är den ultimata härskaren av Morot Friskvård hade påkallat tunga krafter och beordrat mig att ordna med kaffe, koppar, mjölk och bakverk. Så det var bara att stiga upp i ottan och skapa bakverk som kanske kunde klara av Lotta den förstas strikt känslosamma regelverk.

Halv elva gällde det att vara på plats. Med några minuters effektiv försening så höll jag verkligen inte hade lovet.

Sen var det kaffekokning som någon annan snodde från mig.......men vad gjorde det när jag fick skratta så jag grät. Tedd_ med sin gravidhjärna underhöll oss utan att riktigt veta om det. Men skojjigt hade vi.

Kan bara tacka Lotta den första av Morot Friskvård för att du tänkte på mig och lät mig ta plats hos dig. Du är bara bäst.











================================================================
Om du är intresserad av boken som blev effekten av allt detta hittar du den här:



Sex heta Röda - Webshop
e-Bok
www.lajoanis.se

Filmen om att skriva en bok!

================================================================

Om du på något sätt behöver hjälp och jag har möjlighet att hjälp dig, gör jag gärna det. 

Jonny Siikavaara, Visar vägen, helst utan att vara i vägen.

blogglista.se Litteratur Litteratur bloggar 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar