onsdag 2 september 2015

Den arga mannen uppmanar alla att ....(del 114)



För många år sedan när jag jobbade med att sälja och marknadsföra mjukvarusystem korsades min väg av Arga mannen. Just då hade han ännu inte fått sitt artistnamn utan den kom flera år senare. I våras korsades våra vägar igen.

Nu uppmanar han alla att köpa min bok som han fått för sig handlar om hur man skriver böcker, vilket hintar om att han kanske ännu inte läst den själv. ;-)

Han har nog sett filmen i alla fall. Alltid något.

Men trots det. Den arga mannen säger man inte emot. Då får man rött kort.

Läs om hans uppmaning på artisterna.se!
================================================================
Om du är intresserad av boken som blev effekten av allt detta hittar du den här:



Sex heta Röda - Webshop
e-Bok
www.lajoanis.se

Filmen om att skriva en bok!

================================================================

Om du på något sätt behöver hjälp och jag har möjlighet att hjälp dig, gör jag gärna det. 

Jonny Siikavaara, Visar vägen, helst utan att vara i vägen.

blogglista.se Litteratur Litteratur bloggar 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar