fredag 28 augusti 2015

Race efter sex. (Del 111)




Nu släppte jag lös möjligheten att förhandsbeställa boken "Sex heta röda koppar" för de som redan köpt boken "Sex heta röda hjortron". Som författare har man ingen aning om vad man skulle kunna förvänta sig. Skulle någon ens reagera? Än mindre ta sig i kragen och beställa...tveksamt.

Men ack så fel jag hade. Istället blev det ett beställningsrace av "Sex.....".
Det finns bara en vinnare. Det är du, Peter F. Snabbast som vanligt.
Grattis!

Är du sugen att boka ditt ex? Mejla mig! jonny@lajoanis.se.


================================================================
Om du är intresserad av boken som blev effekten av allt detta hittar du den här:



Sex heta Röda - Webshop
e-Bok
www.lajoanis.se

Filmen om att skriva en bok!

================================================================

Om du på något sätt behöver hjälp och jag har möjlighet att hjälp dig, gör jag gärna det. 

Jonny Siikavaara, Visar vägen, helst utan att vara i vägen.

blogglista.se Litteratur Litteratur bloggar 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar