måndag 8 december 2014

Hip! Hip! Hurra! (del 41)



Hip! Hip! Hurra! En ett-åring ska firas!

Just idag är det ett år sedan jag skrev de bokstäver som bildeade de första orden av de meningar av vanvettigt innehåll som i sin tur utgjorde stommen i boken.

Jag har ofta under det år som gott funderat hur det verkligen kunde komma sig att jag valde att skriva en bok. Svaren på frågan är många. Oftast säger jag: "Bara för att jag kunde" när någon ställer frågan under en föreläsning kring känslorna att skriva.
I själva verket har jag inget facit. Jag vet verkligen inte varför. Jag är glad att jag gjorde det. Jag är stolt över att jag fullföljde det. Jag är helt exalterad över att människor som läser blir berörda. De människor som väljer att skriva några rader oavsett vad de än tycker, gör mig oerhört lycklig. Jag kan bara säga tack.

Idag skjuter vi alla märkliga tankar åt sidan och låter de istället frodas kring vetskapen att det är ett ett-årskalas just idag.


===============================================================
Om du är intresserad av boken som blev effekten av allt detta hittar du den här:


 Sex heta Röda - Webshop
e-Bok
www.lajoanis.se

===============================================================


Om du på något sätt behöver hjälp och jag har möjlighet att hjälp dig, gör jag gärna det. 

Jonny Siikavaara, Visar vägen, helst utan att vara i vägen.

blogglista.se Litteratur Litteratur bloggar 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar