fredag 18 september 2015

Rima. (del 118)



Idag blev det en del skrivande. Inte på den andra boken utan på den tredje boken.
Fyra tusen ord i ett svep. Det är bra även om skrivhastigheten bara år i paritet med Sex heta röda hjortron. Det går som inte fortare.

Kapitlet är det andra i den nya boken och handlar om den kurdiska flickan Rima som av olika skäl träffar Nila. Jag kan ju inte säga att Rima är en glad tjej. Hon har redan upplevt alldeles för mycket trots att hon bara är 20+.

Tänk om jag skulle få tjugo daga som denna. Då skulle jag vara helt klar.

================================================================
Om du är intresserad av boken som blev effekten av allt detta hittar du den här:



Sex heta Röda - Webshop
e-Bok
www.lajoanis.se

Filmen om att skriva en bok!

================================================================

Om du på något sätt behöver hjälp och jag har möjlighet att hjälp dig, gör jag gärna det. 

Jonny Siikavaara, Visar vägen, helst utan att vara i vägen.

blogglista.se Litteratur Litteratur bloggar 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar