onsdag 26 augusti 2015

Sex heta röda koppar med starkt svart kaffe. (del 110)

Nu har jag samlat ihop krönikor från tjugohundra tio och framåt. I dessa sjuhundra ord långa historier betraktar jag livet från olika vinklar och vrår som jag har från mitt alldeles eget perspektiv. Historierna passar bra till en het kopp kaffe eller te om smaklökarna hellre skulle vilja möta den lättare drycken. 

Den röda tråden, om du kan hitta den handlar om ett försök att definiera dagen då just du blir en superhjälte. Allt handlar om besluten som du måste ta, när du vet längst inne i ditt hjärta vad som är det rätta.

Om någon vecka går boken i tryck och kommer att finnas tillgänglig i oktober, men boken finns redan nu att förbeställa via mig eller via webshopen - sexhetaroda.tictail.com.

Det betyder att det preliminärt blir ett boksläpp i oktober. Var det blir vet jag inte, men om du vet var boksläppet borde göras så kan du höra av dig till mig. Allt planeras just nu.

Omslaget är designat av Fickla AB, Mariell Mattison och Lars Siikavaara-Wester.

================================================================
Om du är intresserad av boken som blev effekten av allt detta hittar du den här:



Sex heta Röda - Webshop
e-Bok
www.lajoanis.se

Filmen om att skriva en bok!

================================================================

Om du på något sätt behöver hjälp och jag har möjlighet att hjälp dig, gör jag gärna det. 

Jonny Siikavaara, Visar vägen, helst utan att vara i vägen.

blogglista.se Litteratur Litteratur bloggar 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar